
Denne uka har vi hatt prosjektuke. vi kunne velge mellom de allternativene som vi kan søke oss til. jeg valgte å jobbe med frisørfaget. vi skulle lage en problemstilling som vi skulle løse. jeg valgte hvordan sette opp en brudefrisyre inspirert av Eva Longoria. den problemstillingen lagde jeg på mandag. jeg valgte å bli ferdig med den da. for da kunne jeg konsentrere meg om å sette opp mange forskjellige frisyrer de andre dagene.
jeg har satt opp en god del forskjellige frisyrer.jeg satte opp veldig mange frisyrer noen var brudefrisyre andre var vanlige igjen. jeg selv synntes at det var ganske gøy. kan godt gjøre det i igjen. jeg vil søke frisør for det vet jeg at det er noe for meg. liker veldig godt å drive med hår og klippe og sette det opp. det bilde du ser der er sluttproduktet. det mangler sløret.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar