onsdag 13. februar 2008
Strikke
nå har vi drivet å strikka en del. oppgaven var ganske gøy. er fornøyd med den. jeg har strikka to hårbånd. den ene er mørke brun og den andre er lyse brun. jeg har strikka en del utprøvninger for å finne ut hvem farge jeg skulle ha. jeg tror ikke at jeg har noe mere å si. vet ikke hva det skal stå her. i oppgaven sto det at vi skulle diskutere hva det skulle stå her. men men..
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar