onsdag 13. februar 2008
Strikke
nå har vi drivet å strikka en del. oppgaven var ganske gøy. er fornøyd med den. jeg har strikka to hårbånd. den ene er mørke brun og den andre er lyse brun. jeg har strikka en del utprøvninger for å finne ut hvem farge jeg skulle ha. jeg tror ikke at jeg har noe mere å si. vet ikke hva det skal stå her. i oppgaven sto det at vi skulle diskutere hva det skulle stå her. men men..
fredag 8. februar 2008
Uke 6 Modul 5

Denne uka har vi hatt prosjektuke. vi kunne velge mellom de allternativene som vi kan søke oss til. jeg valgte å jobbe med frisørfaget. vi skulle lage en problemstilling som vi skulle løse. jeg valgte hvordan sette opp en brudefrisyre inspirert av Eva Longoria. den problemstillingen lagde jeg på mandag. jeg valgte å bli ferdig med den da. for da kunne jeg konsentrere meg om å sette opp mange forskjellige frisyrer de andre dagene.
jeg har satt opp en god del forskjellige frisyrer.jeg satte opp veldig mange frisyrer noen var brudefrisyre andre var vanlige igjen. jeg selv synntes at det var ganske gøy. kan godt gjøre det i igjen. jeg vil søke frisør for det vet jeg at det er noe for meg. liker veldig godt å drive med hår og klippe og sette det opp. det bilde du ser der er sluttproduktet. det mangler sløret.
Abonner på:
Innlegg (Atom)