onsdag 23. januar 2008

mandag 21. januar 2008

Blogg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er at det blir tydelig skrift. være på nettby samtidelig.
Ulemper: får vond i hode, det er mange passord å huske på. andre kan se på hva jeg skriver.


Logg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er bare du og læreren som ser hva du skriver. du har ikke noe problem med pc.
Ulemper: du må skrive forhånd.
Hei=)
Jeg heter Anne Mette å går design og håndverk på Bjørkelangen. Jeg vil bli frisør vis jeg kommer inn. håper det. Jeg har tenkt å bruke denne bloggen til skolearbeid. osv.