
onsdag 23. januar 2008
mandag 21. januar 2008
Blogg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er at det blir tydelig skrift. være på nettby samtidelig.
Ulemper: får vond i hode, det er mange passord å huske på. andre kan se på hva jeg skriver.
Logg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er bare du og læreren som ser hva du skriver. du har ikke noe problem med pc.
Ulemper: du må skrive forhånd.
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er at det blir tydelig skrift. være på nettby samtidelig.
Ulemper: får vond i hode, det er mange passord å huske på. andre kan se på hva jeg skriver.
Logg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er bare du og læreren som ser hva du skriver. du har ikke noe problem med pc.
Ulemper: du må skrive forhånd.
Abonner på:
Innlegg (Atom)