skip to main
|
skip to sidebar
Anne Mette 1DHB
mandag 21. januar 2008
Hei=)
Jeg heter Anne Mette å går design og håndverk på Bjørkelangen. Jeg vil bli frisør vis jeg kommer inn. håper det. Jeg har tenkt å bruke denne bloggen til skolearbeid. osv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(8)
►
juni
(1)
►
mars
(1)
►
februar
(2)
▼
januar
(4)
Uten tittel
Uten tittel
Blogg:Fordeler og ulemper.Fordeler: det er at det ...
Hei=)Jeg heter Anne Mette å går design og håndverk...
Om meg
Anne Mette
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar