mandag 21. januar 2008

Hei=)
Jeg heter Anne Mette å går design og håndverk på Bjørkelangen. Jeg vil bli frisør vis jeg kommer inn. håper det. Jeg har tenkt å bruke denne bloggen til skolearbeid. osv.

Ingen kommentarer: