Blogg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er at det blir tydelig skrift. være på nettby samtidelig.
Ulemper: får vond i hode, det er mange passord å huske på. andre kan se på hva jeg skriver.
Logg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er bare du og læreren som ser hva du skriver. du har ikke noe problem med pc.
Ulemper: du må skrive forhånd.
mandag 21. januar 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar