mandag 21. januar 2008

Blogg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er at det blir tydelig skrift. være på nettby samtidelig.
Ulemper: får vond i hode, det er mange passord å huske på. andre kan se på hva jeg skriver.


Logg:
Fordeler og ulemper.
Fordeler: det er bare du og læreren som ser hva du skriver. du har ikke noe problem med pc.
Ulemper: du må skrive forhånd.

Ingen kommentarer: