fredag 6. juni 2008
Fordypningsoppgave.
vi fikk en ny oppgave som vi kunne velge hva vi skulle lage. jeg valgte å kage et skrin med temaet hav. jeg er ganske fornøyd med den selv. matrialet jeg har brukt er tre. og teknikken er lafte. fargen på skrinet sier seg egentlig seg selv. men fargen er blå. jeg har satt på en båt på den ene siden for det er temaet hav. jeg kan si litt om teknikken. lafte teknikk er funnet opp for veldig lenge side. det er også ganske enkelt å gjøre det når du vet hvordan. jeg synes at det blir mye finere en å bruke spikker for å feste det.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar